vlasta logo vlasta logo

Istrie 2009

English

Související odkazy jinam

Někdy v únoru roku 2009 jsem se s kamarády Jirkou a Honzou domluvil, že se společně zúčastníme 10-ti denního výletu na chorvatský poloostrov Istrie. Výlet pořádal Fit club Jicin. Bohužel Jirka se ze zdravotních důvodů nakonec celé akce nemůže zúčastnit. Naopak se k nám přidává Klára a další známí.

Odjíždíme autobusem kolem 6 hodiny večerní v pátek 11. září 2009. Cesta probíhá klidně. Chorvatská strana ani nekontroluje pasy, k mému velkému překvapení ale při zpáteční cestě ani Slovinská - a to jde o hranici Schengenského prostoru.... Do apartmánů nedaleko historického městečka Poreč přijíždíme po 12-cti hodinách.

Jsme ubytování v apartmánech Pical (Borik bb / 52440 PoreË, Croatia), které patří ke stejnojmenému hotelu. K dispozici tak máme i hotelový bazén. Celý komplex se nachází v příjemném borovém háji jen 10 minut chůze od historického centra. Ke kamenité pláži vede ještě kratší cestička lesoparkem.

Den obvykle začíná rozcvičkou (které se obvykle nezúčastním). Pak podle počasí, střídají se slunečné dny s dny podmrakem, jezdíme na jednodenní cyklovýlety. Postupně navštěvujeme oblasti Novigrad, Vrsar, Kanfanar, jeskyně Jama Baredine, a v úseku Grožnjan - Vižinada jedeme po cestě bývalé železniční trati - zvané Parenzana. Večer se cvičí na břehu moře power joga. Té jsem se dokonce i zúčastnil ;).

V sobotu 19.9. kolem šesté hodiny večerní odjíždíme a po 12 hodinách se vracíme do Jičína.

TOPlist
Autor | Site Map | ©1994-2023 & disclaimer | info@vlasta.org | Aktualizováno: Říjen 2009 | Doporučení Nahoru